تیم املاک عظیمی بهنمیر، عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال نوجوانان دختر مازندران را از آن خود کرد.

لیگ فوتسال دختران نوجوان مازندران، جام دختران سردار سلیمانی در مدت ۵ هفته و با حضور ۱۳ تیم برگزار شد که تیم املاک عظیمی بهنمیر در فینال با پیروزی ۳ بر صفر مقابل محبوب نوشهر، عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

مربیگری تیم املاک عظیمی بهنمیر را فاطمه، ولی نتاج برعهده دارد.

شهروند سرخرود هم برای رسیدن به عنوان سوم مسابقات، تیم طلایی پوشان ۹۰ بابل را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد.

بابلی‌ها هم به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند.

رقیه ابن قاسم بیشه هم از تیم املاک عظیمی بهنمیر توانست عنوان خانم گل این دوره از مسابقات را به دست آورد.

دیدار فینال و رده بندی مسابقات فوتسال نوجوانان دختر مازندران در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

در آیین اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال دختران نوجوان مازندران با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، بریمانی و فرج پور معاونان مدیرکل ورزش و جوانان، محسنی و یگانه نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال مازندران حضور داشتند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این آیین گفت: بسیار خوشحالیم که دختران استانمان این چنین به فوتبال و فوتسال علاقه‌مند هستند و این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

او می گوید فوتبال چه در میان مردان و چه در میان بانوان مازنی یکی از رشته‌های مورد علاقه و پر استعداد است و باید از این همه انگیزه و استعداد بهترین استفاده را ببریم.

به گفته درزی خلردی  یکی از اهداف هیات فوتبال مازندران نگاه برابر و یکسان به فوتبال بانوان است و هر اندازه‌ای که برای فوتبال مردان تلاش می‌شود باید به همان اندازه به فوتبال بانوان توجه داشت.

متولی فوتبال مازندران در پایان افزود: امیدوارم روزی تمام موفقیت‌های فوتبال بانوان را برای مازندران به ارمغان آوریم و قطعا با این استعداد‌های طلایی این موضوع خارج از دسترس نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.