سرپرست فرمانداری بیله‌سوار گفت: شهرستان بیله سوار با توجه به احتمال افزایش سفر‌ها برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی دارد.

صاحبعلی اصغری در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار ضمن اعلام آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی، گفت: با توجه به احتمال افزایش سفر‌ها تمهیدات لازم برای استقبال و ارائه خدمات جهت رفاه مسافران پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار می‌گوید: رویکرد ما در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ مدیریت و برنامه‌ریزی سفر‌های ایمن، حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده و ایجاد نشاط اجتماعی با درنظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا است.

اصغری ضمن تاکید بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در خدمات رسانی به گردشگران، گفت: تمامی دستگاه‌ها و صنوف باید براساس شرح وظایف خود و براساس کمیته‌های تعیین شده برای استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی آماده شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله‌سوار نیز به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر در این جلسه، گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار ضمن ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو ستاد، نسبت به استقرار کشیک‌های نظارتی و پاسخگویی در این ایام به منظور هدایت، رسیدگی به شکایات و نظارت بر تاسیسات گردشگری اقدام می‌کند.

فرنام حامد گفت: اماکن اقامتی شهرستان بیله‌سوار، اعم از هتل، مهمان‌پذیر و خانه‌مسافر‌ها در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.