ایجاد شغل جدید برای ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر در سال آینده، تعهد ابلاغی به خراسان جنوبی است.

اکبری راد مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: تعهد ابلاغی به خراسان جنوبی برای ایجاد شغل جدید در سال آینده ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر است که این میزان تعهد نهایی استان برای ایجاد اشتغال جدید در سال آینده در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

او گفت: این تعهد اشتغال برای سال آینده در حوزه صنعت ۴ هزار و ۵۷۹ نفر، در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۶۹ نفر و در حوزه خدمات ۴ هزار و ۱۳۰ نفر اعلام شده که با اهتمام و تلاش ویژه دستگاه‌های اجرایی و نگاه ویژه دولت به این استان محقق خواهد شد.

اکبری راد گفت: حمایت از فعالیت‌های اقتصادی که بیشترین اثرگذاری بر بهره وری و اشتغال را به صورت همزمان دارند در دستور کار شورای‌عالی اشتغال کشور قرار گرفته و تلاش بر این است که این مهم با هماهنگی همه نقش آفرینان عرضه و تقاضای نیروی کار و به کارگیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی محقق شود.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از تحقق صد در صدی سهمیه اشتغال استان در امسال خبر داد و گفت: سهمیه اشتغال سال ۱۴۰۰ استان ۶ هزار و ۲۷۷ نفر بوده که ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

او گفت: دستگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهداشت و درمان از جمله اداراتی هستند که تعهد اشتغال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار