رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی‌تواند با نفوذ و ارتباطات سیاسی، روابط ما را خارج از چارچوب خارج کند.

 اسلامی در همایش روز ملی راهیان نور گفت:سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در راستای تعامل متقابل بود. تلاش ما این است که هرگز اجازه ندهیم دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

به گفته اسلامی مقررات و روابط ما فنی و حرفه ای است و نفوذ ، ارتباط و تاثیر سیاسی نمی‌تواند روابط ما را از چارچوب قوانین و مقررات آژانس خارج کند.

اشاره اسلامی به دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی پیش از سفر رافائل گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی به تهران بود.

در حالی که مذاکرات وین روز‌های آخرخود را پشت سر می‌گذارد، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی پیش از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران با وی در مورد مذاکرات وین دیدار کرد تا آخرین تلاش‌های خود را برای جلوگیری از شکل‌گیری هرگونه توافق احتمالی با ایران، صورت داده باشد.

سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس در سفر گروسی به تهران با هدف حل و فصل موضوعات توافق کردند، در ادامه همکاری خود همانطوری که در بیانیه مشترک مورخ ۵ شهریور ۱۳۹۹ (۲۶ اوت ۲۰۲۰) بیان شده است، همکاری‌ها و گفت‌وگو‌های بین خود را فارغ از حواشی سیاسی سرعت بخشیده و تقویت کنند.

برچسب ها: اسلامی ، انرژی اتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۲۱:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
حتمامثل رآکتوراراک دهانشانرابابتن پرخواهیدکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
روسیه دو هدف را در رابطه با موضع خود برای گرفتن تضمین از آمریکا دنبال می کند: یکی چانه زنی با غرب بر سر اوکراین است و اینکه بتواند فشار تحریم ها را کمتر کند و در نظام تحریمی علیه خود ترک ایجاد کند. هدف دوم اینکه سهم بیشتری در اقتصاد ایران پسا احیای برجام داشته باشد. بنابراین به میزان اهمیت هرکدام از این دو عامل که برای روس ها وجود دارد، ایران می تواند نقشی برای حل این مشکل بازی کند.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۳۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
متاسفانه گفتار و رفتارتان یکی نیست.
دشمن صهیونیست تا بیخ گوشتان نفوذ کرده و هرچندوقت یکبار ضربه ای میزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
کلا کشورومسئولان باحالی داریم طرف مهندس عمران هست میشود رئیس سازمان انذؤی هسته ای دوباره طرف پزشک هست میشود وزیر طرف اخوند هست میشود وزیر ورئیس جمهور و...... هیچکس سرجای خودش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
ادم باید قشنگ رشته مدیریت بخونه هرجا گذاشتنش درست باشه / بابا یه نیگا بنداز به این کشورای عربی همه شون از یه خونداده اند چی میگی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
اگر برنامه هسته ای واقعا صلح آمیز هست این هم موش و گربه بازی نداره بگذارید همه دنیا اصل ماجرا را ببینند بگذارید خبرگزاریها گزارش تهیه کنند هشتاد میلیون انسان در مشکلات غوطه ور شدند که آقایان میی خواهند ارانیم غنی کنند آنهم ارانیمی که ذخایر کافی ندارند و نهایتا مجبور به واردات خواهند بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
طبق نظر شما عمل کردند که با همان اطلاعات دانشمندان هسته ای ترور شدند
Germany
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
کره شمالی که مرجع تقلید شماست را مچاله میکنند تو که هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
اهای پرجمتو درست کن بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
گلم اول آی پی تو ایرانی کن کسی بهت شک نکنه بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
بنظر میرسه که ایران را این دو ابر قدرت در یه چرخه معیوب انداختن اول آمریکا حالا هم روسیه ،بنظر میرسه این حمله روسیه به اوکراین بیشتر از همه بنفع رژیم صهیونیستی شده ،چون خیلی از یهودی های اوکراین مهاجرت کردن به اسراییل، کشوری که دیگه کسی رغبت نداشت بره اونجا و برنامه هسته ای هم همینجور ول مانده
Germany
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عزیزم نه ایران را کسی نیانداخته ایران خ.ودش با افکار غیر منطقی و واقع بینانه و لجاجتهایش خودش را اینگونه کرده ضمنا حکمت الهی ود این است که ظالمان با ظالمان مشغول باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام.نمیدونم چرا جورایی به آقای اسلامی مشکوکم.سمت این آقا ربطی به تحصیلاتش نداره.بهتر وزارت اطلاعات بیشتر ایشونا زیر نظر داشته باشه.
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
شاید این سمت با نفوذ و ارتباطات سیاسی بدست اورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
علیکم السلام نمیدونم چرا به اقای اسلامی اصلا مشکوک نیستم / به نظرم بایدم توی مسایل اطلاعاتی سر در بیاره
آخرین اخبار