فرماندار هشترود گفت : تنها بیمارستان هشترود باید به دستگاه‌های روز مجهز شود.

آقای علیرضا توری به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز که از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود بازدید می‌کرد گفت: وجود شکاف‌های موجود در دیوار‌ها و سقف بیمارستان نگران کننده است و شاید این بیمارستان در برابر زلزله‌های بالای ۵ ریشتر مقاوم نباشد.

جای سوال است که چرا این بیمارستان را در سال‌های گذشته تحویل گرفته اند و به جزئیات نپرداخته اند.

در سال گذشته دوباره به هزینه گزاف قسمت‌هایی از این بیمارستان استحکام بنا شده، اما باز هزینه بیش از ۵ میلیارد تومان نیاز است تا قسمت‌های دیگر استحکام بنا شود که می‌شد با هزینه‌های هرساله استحکام بنا یک بیمارستان جدید احداث می‌شد.

قرار گرفتن این شهرستان در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) که حوادث جاده‌ای این آزاد راه و قسمتی از جمعیت شهرستان چاراویماق و حوادث جاده‌ای خط آهن و جا ه قدیم تبریز تهران به ابن بیمارستان آورده می‌شوند که متاسفانه نبود و یا کمبود امکانات باعث می‌شود بیماران به تبریز ارجاع داده شوند.

متاسفانه تجهیزات و امکانات آزمایشگاه این بیمارستان قدمت ۴۰ ساله دارد و در اکثر مواقع یا آزمایش وجود ندارد یا آزمایش صورت گرفته صحت ندارد.
دستگاه سونوگرافی هم مستهلک و قدیمی است و باعث سردر گمی بیماران می‌شود خواستار خرید و تجهیز دستگاه سونوگرافی جدید و بروز در این بیمارستان را شد.

 اکنون دستگاه لاپاراسکوپی شاید جزء معدود شهرستان‌هایی باشد که در این بیمارستان است، اما به علت نبود لوازم جانبی اکنون بلا استفاده و راکد مانده است.

 آمبولانس‌های این بیمارستان فرسوده و تصادفی هستند و بیماران در ارجاع به سایر شهرستان‌ها اذیت می‌شوند.

 بزودی تا یکماه آینده دستگاه سی تی اسکن که جزء آرزو‌های مردم این شهرستان است بزودی در این بیمارستان نصب و راه اندازی خواهد شد.
آقای علی جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم بر رفع نواقص این بیمارستان تا ۶ ماهه اول سال سال آینده تاکید نمود و گفت: باید این بیمارستان جزء بیمارستان‌های مجهز با توجه به قرار گرفتن در موقعیت حساس باشد.

 در تامین برخی پزشکان نیز این بیمارستان در اولویت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.