استاندار خراسان جنوبی گفت: سه روستای منظریه، حسین آباد و رقویی با توجه به نزدیکی به بیرجند مشکلات متعددی دارند که باید رفع شوند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از روستا‌های رقویی، منظریه و حسین آباد در حاشیه شهر بیرجند گفت: این بازدید پیرو دیدار‌های مکرر دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی این روستا‌ها و با هدف رصد میدانی مطالبات و درخواست‌های اهالی انجام شد.

او گفت: این سه روستا با وجود این که نزدیک به مرکز استان هستند، مشکلات عدیده‌ای دارند، اما چند مورد از مسائل حیاتی و کلان در اولویت پیگیری قرار گرفته اند.

قناعت در این بازدید‌ها برای رفع مشکل اصلی اهالی این روستا‌ها که آسفالت جاده خاکی این منطقه بود قول مساعد داد.

به گفته استاندار راه خاکی حسین آباد باقران بیرجند که ۵ کیلومتر مسیر دسترسی اهالی را کوتاه‌تر می‌کند، در شش ماهه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

عدم روشنایی معابر این روستا‌ها و کیفیت نامطلوب اینترنت و تلفن همراه از دیگر خواسته‌های اهالی این مناطق بود که استاندار برای رفع این مشکلات نیز در سال جدید قول پیگیری داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
مشکلات روستا حسین آباد منظریه رقوئی دارن مخصوص رفت آمد به داخل شهر اتوبوس ندارد و پول تاکسی زیاده تا داخل شهر چون همه ماشین ندارن و دانش آموزانی که مجبورن هر روز به داخل شهر بروند به مدرسه مخصوصا دختر خانما که نمیتونن تنها تو جاده پیاده به مدرسه برون لطفا فکری به برای رفت آمد این چند روستا حاشیه بیرجند باشید