نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما اعتقاد راسخ داریم وحدت، همدلی و همراهی پل موفقیت ما در توسعه سیستان و بلوچستان است.

شهریاری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از سران طوایف، معتمدان، نخبگان و اساتید استان اظهارداشت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری، در این دوره برای نخستین بار رای غالب مردم استان، همسو و هم جهت بود.

او گفت: استاندار ویژه باید نیاز‌های استان را در جلسه هیات دولت مطرح کرده و بطور مستقیم از وزرا برای رفع نیاز‌ها مطالبه‌گری کند.

شهریاری گفت: فقط سیستانی و بلوچ‌ها نیستند که بومی استان محسوب می‌شوند تمام افرادی که در این استان ساکنند و سالهاست در اینجا زندگی می‌کنند بومی محسوب می‌شوند.

شهریاری گفت: چندین جلسه حضوری با اقای رئیس جمهور مسائل و مطالبات مردم سیستان و بلوچستان را مطرح کردم و خوشبختانه از طریق ارتباط‌گیری مستقیم با وزرا و معاونان، بخش بزرگی از مشکلات پیگیری شده اگر چه سرعت به ثمر نشستن آن کند بوده، اما قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

شهریاری با بیان اینکه اگر وحدت داشته باشیم و اجازه سو استفاده را ندهیم آینده روشنی در انتظار استان خواهد بود گفت: امیدوارم روزی برسد که کسی نتواند نان تفرقه را در استان بخورد.

امام جمعه موقت زاهدان نیز در این نشست گفت: عصاره ۲۳ سال نبوت پیغمبر اکرم جز محبت و اخلاق و مودت نبود، جامعه جاهلی را به جامعه انسانی تبدیل کرد و انس و الفت بوجو آورد.

حجت الاسلام احمد راهداری گفت: حضور افراد سرشناس و توانمندی، چون دکتر شهریاری در سطح کشور، یکی از نقاط قوت استان است، اما اگر در سطح این استان همدلی نباشد همه مدیران ارشد کشور هم از این منطقه باشند اتفاق امیدوار کننده‌ای رخ نخواهد داد.

معاون حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این نششت گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است" از خدا بترسید مسلمانان و نمیرید مگر اینکه مسلمان بمیرید" خداوند بحث قوم و مذهب را مطرح نکرده است.

مولوی حافظ اسماعیل ملازهی گفت: من بعنوان فرزند زاهدان معتقدم که شهر ما و استان ما رشد نکرده بخشی از آن مربوط به دوری از مرکز کشور است و بخش دیگر به خود ما بر می‌گردد.

برچسب ها: نماینده مجلس ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار