خیران اراکی در منطقه کرهرود در قالب بازارچه خیریه به نیازمندان کمک کردند.

با نزدیک شدن به سال نو مردم نیک اندیش استان مرکزی در قالب‌های مختلف کمک‌های خود را تقدیم به نیازمندان می‌کنند.

مردم اراک هم امروز با افتتاح بازارچه خیریه و تهیه ارزاق مورد نیاز نیازمندان در منطقه کرهرود اراک در قالب بسته‌های کمک معیشتی به یاری نیازمندان شتافتند.

حبیبی رئیس هیات عامل مرکز کرامت کرهرود در حاشیه این مراسم گفت: با همت اهالی کرهرود اراک بیش از ۱۵۰ بسته کمک معیشتی تهیه و با راه اندازی بازارچه خیریه و فروش محصولاتی که تولید خود اهالی است در ایام پایانی سال یاری گر محرومان شدند.

طبق گفته حبیبی توزیع هفتگی بسته‌های کمک معیشتی در آستانه سال نو ازبرنامه‌های مرکز کرامت کرهرود است و در هر هفته تعدادی بسته بین نیازمندانی که قبلا شناسایی شده اند توزیع می‌شود.

مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هم در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری کرامت کرهرود اراک گفت: توانمند سازی خانواده‌های نیازمند اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است و امسال برای ۷ هزار نفر در استان مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اشتغالزایی نمودیم.

طبق گفته مومنی مردم نیک اندیش استان مرکزی در آستانه شب عید بیش از ۶۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی خود را برای کمک به نیازمندان تقدیم کردند و در مراحل مختلف بین محرومان توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.