اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره سپاه و تبعات مثبت آن برای کشور و ضرورت مشارکت همگانی در جهاد تبیین مهمترین عناوین خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستانهای خراسان رضوی است.

انتقاد از دوگانگی غرب در مواجهه با بحران اوکراین و یمن، اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره سپاه و تبعات مثبت آن برای کشور و ضرورت مشارکت همگانی در جهاد تبیین مهمترین عناوین خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستانهای خراسان رضوی است.

خطبه های نماز جمعه سبزوار

امام جمعه موقت سبزوار در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: جنگ اوکراین نمایشگاهی از دوگانگی و تناقضهای گفتاری غرب در مواجهه با بحران های جهان است.

حجت الاسلام محمود شرفی گفت: جنگ اوکراین موضوع برخورد دوگانه غرب و امپراتور رسانه ای آن را برای افکار عمومی روشن و آشکار کرده است.

امام جمعه موقت سبزوار گفت: از دیگر پیام های جنگ اوکراین لزوم عدم اعتماد به غرب است چنان که اوکراین با اعتماد به وعده های پوشالی غرب خود را خلع سلاح اتمی کرد اما اکنون قدرتهای غربی به جای مساعدت نظامی و  امنیتی صرفا با این کشور اظهار همدردی می کنند.

خطبه های نماز جمعه گناباد

امام جمعه گناباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان از رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم خواست از محل اعتبارات سفر به این استان به این شهرستان توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت‌: اقدام پرتاب ماهواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار گرفتن آن در مدار ۵۰۰ کیلومتری فضا اثرات بسیار خوبی در سطوح علمی،اقتصادی و  نظامی برای ایران دارد.

خطبه های نماز جمعه تربت جام

امام جمعه تربت جام گفت:با تعیین راهکارهای قانونی و اساسی از ظرفیت‌های پاک و بی بدیل جوانان این سرمایه‌های کشور استفاده کنید

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی فر گفت:مشکل اصلی و اساسی جوانان ما اشتغال است مرمسئولین سیاسیون مذهبیون فرهنگیان با خط کش و معیاری که دارید مراقب  باشید جوانان پاک و بی آلایش را از دین گریزان نکنید، بسیاری از شرکتهای بین‌المللی بر روی فکر نو تازه و جوان  سرمایه گذاری می کنند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

او گفت: راهکارهای اساسی و قانونی برای حل مشکلات جوانان پیدا کنید تا شرمنده آن جوان بیکاری که سر سفره پدر و مادر نشسته است یا دست خالی به خانه می رود نباشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.