جراردو سیوان گفت: بازی انجام شده با تیم فوتبال آتالانتای ایتالیا یک سوارکاری وحشیانه بود.

شب گذشته تیم فوتبال بایرلورکوزن، با شکست ۳ - ۲ مقابل آتالانتا، ایتالیا را ترک کرد، سردار آزمون در دقایق پایانی وارد زمین شد و حدود ۱۳ دقیقه بازی کرد، اما زمان اجازه نداد تا بر روی نتیجه تاثیر گذار باشد.

به نقل از کیکر، آلمانی ها پس از این شکست، شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را دارند و امیدوارنه منتظر بازی برگشت هستند. 

سرمربی آزمون : بازی با آتالانتا یک سواری وحشیانه بود

ترن هوایی احساسات

جراردو سیوان سرمربی بایرلورکوزن پس از بازی در "RTL" گفت: "این یک سواری وحشیانه بود، یک ترن هوایی از احساسات! " مطمئن بودم می‌توانیم گل دوم را نیز در همان ابتدای بازی به ثمر برسانیم، اما بعد گل نخست سست شدیم. حریف نیز بسیار پایدار و خطرناک بازی کرد. در پایان باید خوشحال باشیم که نتیجه را ۳-۲ کردیم!

چرا تیم او که تا اواسط نیمه اول برتری اولیه را در اختیار داشت، پس از ضربه دو ضرب لوئیس موریل و روسلان مالینوفسکی، ناگهان توپ را از دست داد؟

جراردو سیوان گفت: " فوتبال این گونه است. همه چیز به احساسات مربوط می‌شود. گل می‌زنی و جرئت پیدا می‌کنی و ممکن است در میانه بازی دچار تردید شوی و منفعلانه پیش بروی.  


بیشتر بخوانید 


نارضایتی دروازه بان بارلورکوزن از لغو قانون گل های خارج از خانه 

هرداکی دروازه بان بایر گفت: گل‌هایی که ما دریافت کردیم ناشی از دست دادن توپ غیراجباری بود. مطمئناً می‌توانستیم ۳ بر ۳ پیش رود، اما صادقانه بگویم امکان تغییر نتیجه به  ۱: ۴ نیز وجود داشت. در کل، عملکردمان خوب بود، ما می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم، بازی نزدیک است.

هردکی این واقعیت را کتمان نکرد که قانون ۲:۳ با گل‌های خارج از خانه که برای مدت طولانی اجرا شده بود، می‌توانست موقعیت  بهتری برای آنم ها ایجاد کند. 

سیوان نیز در مورد بازی برگشت پنجشنبه هفته آینده (۶:۴۵ بعد از ظهر به وقت آلمان)  گفت: ما دیدیم که آن‌ها چه تیم خوبی هستند. اما خودمان را نیز نشان داده ایم. شرایط سختی خواهد بود. اگر روز خوبی داشته باشیم، می‌توانیم پیروز شویم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار