رایکا بابل در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، نبرد سختی با تیم صدرنشین ملوان بندرانزلی خواهد شد.

رایکا بابل در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۲۰ اسفند در ورزشگاه تختی بندر انزلی نبرد سختی با تیم صدرنشین ملوان خواهد شد.

شاگردان پیروز قربانی در بازی هفتع گذشته خود مقابل شاهین بوشهر قرار گرفتند که مثل همیشه با ایجاد موقعیت‌های فراوان و حاکمیت مطلق بازی نتوانستند موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند و با اینکه شایسته کسب ۳ امتیاز در این بازی بودند امتیازات را تقسیم کردند.

بابلی‌ها این هفته در جدالی سخت و حساس باید در مقابل تیم پرستاره ملوان قرار بگیرند.

شاگردان پیروز قربانی در این بازی می‌خواهند اولین شکست ملوان را رقم بزنند تا با این برد خود را از پایین جدول جدا کنند و هواداران پر شور خود را شاد کنند.

در آن سوی میدان نیز تیم ریشه دار ملوان قرار دارد که با جذب بازیکن‌های خوب و با کیفیت و به سرمربیگری مازیار زارع حالا با اختلاف در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند.

قو‌های سپید انزلی هنوز باختی را در کارنامه ندارند تا با ۱۳برد و ۱۱ تساوی بدون شکست در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشند.

ملوانی‌ها ۲۵ گل زده دارند و تنها با ۷ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردند.

تیم فوتبال رایکا بابل با ۱۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ ایستاده است و ملوان هم با ۴۶ امتیاز، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.