مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف و توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده بود در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

موسی عباس‌زاده محمودی گفت: مأمورین هنگ مرزی جکیگور طی اخبار دریافتی در بازارچه مرزی و با هماهنگی تعزیرات حکومتی با شناسایی شخص متخلف هنگام ورود خودروی تویوتا لندکروز که به صورت غیرقانونی قرار بود به کشور وارد شود وی را بازداشت کردند.

او می گوید: درهمین راستا شخص متخاطی بهمراه پرونده تشکیل شده جهت تحقیقات بیشتر به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی به هیچ عنوان در برخورد و اعمال قانون در خصوص قاچاقچیان هیچ توصیه و اغماضی را لحاظ نخواهد کرد.

محمودی گفت: از همین حیث شخص متخلف در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر مورد بازجویی قرار گرفت و رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به اقرار متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و در همین راستا متخلف را علاوه بر ضبط خودروی کشف شده به میزان ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار