رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب از تزریق ۱۵۴ هزار و ۳۴۰ دُز واکسن کرونا طی سه مرحله به جمعیت هدف در این شهرستان خبر داد.

 دکتر شهرام روشنی‌نژاد گفت: از مجموع واکسن‌های تزریق شده ۹۶.۸ درصد در نوبت اول، ۸۵.۴ درصد در مرحله دوم و ۳۸.۲درصد در مرحله سوم تزریق شده است.

وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب به رنگ نارنجی تغییر یافته و با تداوم رعایت شیوه‌نامه‌ها به رنگ‌های بهتر نیز خواهیم رسید.

واکسیناسیون و رعایت دستورات بهداشتی و فاصله اجتماعی در این بهبود وضعیت نقش مهمی داشته است.

 آمار بستری‌های روزانه بیمارستان کاهش یافته است،  آمار مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان بسیار بالا بوده و در روز‌های اخیر کمتر شده است و همچنین آمار موارد مثبت مرکز ۱۶ ساعته بیماران تنفسی شهرستان هم کاهشی بوده است.

استقبال از دریافت نوبت سوم واکسن پایین است، اگر درصد تزریق نوبت سوم که الان بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است بالاتر رود یک حاشیه امن ایجاد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
با سلام
لطفا باشگاه خبرنگاران جوان در مورد علت حذف مکانهای مخصوص مردانه واکسیناسیون کرونا در کرج هم خبری تهیه کنند. در مراکز واکسیناسیون قم، امر تزریق زنانه و مردانه کاملا رعایت میشه، چرا در شهر بزرگی مثل کرج نباید حتی یک مرکز مخصوص مردان وجود داشته باشه...
از دلایل عدم ترقیب مردم از جمله بنده برای تزریق دوز سوم، کاهش تعداد مراکز واکسیناسیون و بازه زمانی باز بودن آنها، نبود واکسنهای دلخواه در دسترس، اختلاط بین مرد و زن در مراکز و حذف پایگاههای تزریق مردانه و سرانجام عدم تبیین درست در دوز سوم با توجه به نتایج تزریقات دو دوز قبلی از طرف مسئولان مربوطه است...
با تشکر موفق باشید