جلسه توجیهی آغاز اجرای طرح عیدانه استاندارد اداره کل استاندارد ایلام برگزار شد.

به گفته خانم همتی مدیرکل استاندارد ایلام، در آستانه فرا رسیدن عید نوروز با توجه به افزایش مصرف کالا‌ها در جامعه و استفاده از خدمات هتل ها، زائرسرا ها، رستوران ها، مراکز فروش مواد غذایی، پمپ بنزین ها، خدمات شارژ cng و ... طرح نظارت این اداره کل در سراسر استان که به نام طرح عیدانه آغاز شده است از اهداف این جلسه توجیهی با حضور کارشناسان فنی اداره کل می‌باشد.

او گفت: بازرسان اداره کل استاندارد ایلام در این طرح با حضور و نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا و خدمات در راستای اجرای طرح ویژه عیدانه و به منظور ارج نهادن خدمت بی منت به مردم و گره گشایی مشکلات مردمی، بر اساس چک لیست‌های طراحی شده استاندارد‌های ملی مربوطه ویژه هر صنف، اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

همتی گفت: در این بازرسی ها، به طور ویژه کالا‌های پرمصرف این ایام که مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد نیز هستند (از جمله مواد غذایی، بهداشتی، شوینده‌های شیمیایی) و نیز بازار قطعات و لوازم یدکی، انواع روغن‌های موتور، ترمز و سایر سیالات مصرفی خودرو، نظارت خواهند شد.

او گفت: طرح یاد شده ناظر بر مسئولیت اجتماعی بوده و در جهت ارائه خدمات مطلوب کیفی و رعایت کرامت عموم مسافران نوروزی در ارتباط با کیفیت کالا و خدمات که از لحاظ ایمنی و بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت می‌باشد انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.