تاکید استاندار فارس بر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری

استاندار فارس گفت: امروز مدیریت استان در حوزه‌های مختلف اجرایی، قضایی و نمایندگان در مجلس همه دست به دست هم دادند تا از تولید و سرمایه‌گذاری حمایت کنند.

محمدهادی ایمانیه در مراسم رونمایی از خودروی برقی با تاکید بر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری گفت: امروز مدیریت استان در حوزه‌های مختلف اجرایی، قضایی و نمایندگان در مجلس همه دست به دست هم دادند تا از تولید و سرمایه‌گذاری حمایت کنند.

او با اشاره به تهیه بیانیه‌ای با امضای امام جمعه و مسئولان قضایی و اجرایی برای حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال گفت: بناست که همه برای حمایت از تولید اشتغال و کارآفرینی هم‌افزا شوند و تعهد بدهند.

ایمانیه با ابراز تشکر از حمایت و همکاری دانشگاه‌ها با بخش‌های صنعتی، تولیدی، کشاورزی و معدنی، گفت: تلاش‌های انجام شده علاوه بر بحث توسعه استان اقدامی در راستای سلامت مردم نیز است چراکه ترافیک و آلودگی هوا با مواد فسیلی از مواردی است که سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه در تولید حجم خودرو‌ها همین اندازه باشد، گفت: امروز مردم به تک سرنشین بودن عادت کردند و تولید بر همین اندازه رسیدن به هر دو هدف تولید و سلامت است.

ایمانیه در پایان از تلاش و پیگیری معاونت اقتصادی استانداری فارس برای یافتن سرمایه‌گذار اشاره و گفت: کمک می‌کنیم تا برای تولید انبوه سرمایه‌گذار پیدا کنیم تا در کنار شما قرار بگیرد.

علویان مهر، رئیس دانشگاه صنعتی شیراز نیز گفت: حضور دانشگاه در صنعت و صنعت در دانشگاه امری ضروری است و امروز نخستین مرکز تحقیقات خودرو‌های هوشمند نیز افتتاح می‌شود.

او گفت: وظیفه دانشگاه تامین نیروی انسانی متخصص در این مرکز و پایش خودرو برای فعالیت‌های تخصصی خودرو است و دانشگاه صنعتی شیراز خودش را دانشگاه نسل سوم معرفی کرده است و از راه دانش ثروت‌آفرینی می‌کند.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: این کار نمادی از دانشگاه نسل سوم است و توجه به صنعت دیجیتال ویژگی دیگر این مرکز است و صنعت دیجیتال صنعت روز دنیاست و باید صنایع و دانشگاه‌ها به این سمت حرکت کنند.

او  گفت: در رده چهارم دانشگاه‌های کشور و به عنوان تنها دانشگاه صنعتی جنوب کشور پیشرو هستیم و کار امروز می‌تواند به عنوان الگوی همکاری صنعت و دانشگاه شود که با ایجاد این مرکز کار ماندگاری در تراز جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار