معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:۳۴ هزار ایثارگر مشمول در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند.

مهدی ایزدی با تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در خصوص تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی گفت: در یک سال گذشته، ۳۴ هزار ایثارگر مشمول شاغل در دستگاه‌های اجرایی یا تبدیل وضعیت شدند و یا فرآیند آن در حال انجام است و در آینده نزدیک قطعی می‌شود.

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلاحات مربوط به این قانون در بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و با پیگیری‌هایی که از طریق کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس انجام شده، دستگاه‌هایی که از اجرای این قانون استنکاف کنند را مورد بازخواست قرار می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۳:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
چون زمانیکه پدر محترم شما مشغول درآمدزایی و ایجاد رفاه برای تو بود، جانبازان و شهدا درحال دفاع ازامنیت پدرتتون بودند و زمانیکه پدرانتان دست نوازش به سرتون کشیدند، ما شکستن شیشه و کتک خوردن مادرمونو دیدیم و ماهم مثل پدرامون موجی شدیم.شماها یک زندگی راحت و اعصاب آروم به ایثارگران بدهکارین. همه دنیا به شهدا و قهرمانای جنگیشون میبالن و میرسن، بی انصاف نباشیم و خودمونو مدیون ایثارگران نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
خانواده شهدا و ایثار گران تاج سر ما هستن و اولویت دارن// ولی مگه بقیه مردم ادمهای این مملکت و ایرانی نیستن ؟؟ که نباید استخدام رسمی شوند ؟؟ چرا اینقد بین مردم اختلاف میاندازید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
ایثارگر واقعی سال 76 و 88 معلوم شد کیه
اونی که جرأت کرد جلوی تظاهرات فتنه گرا وایسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام شما هنوز افرادی که قراردادی وشرکتی وپیمانی زیر نظر بنیاد شهید هستن رو هم رسمی نکردید چه برسد به دیگر دستگاهها .جای تاسف دارد بیمارستان علامه کرمی زیر نظر بنیاد شهید است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
یک قرن عمر ما هم هم تمام شد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
ایثارگری به خوردن یک تیر و ترکش نیست
ما نیروی روزمزد ها و شرکتی ها و... داریم با کمترین هزینه بیسترین بازدهی را برای سازمان داریم
ایثارگر واقعی ماییم
چرا فکری به حال ما نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
از نظر قانون چه کسی ایثارگر محسوب میشه؟ فرزند جانباز 25% ، ایثارگر محسوب میشه اما خواهر شهید، ایثارگر محسوب نمیشه. همسر شهیدی که بعد از شهادت همسرش ازدواج کرده که البته حقش بوده ؛ ایثارگر محسوب میشود و از تمام حقوق و مزایای ایثارگری منتفع میشود اما مادر شهید مفقودالاثری که بجز حقوق شهید که حداقل دستمزد یعنی دومیلیون و نهصد هزار تومان دریافت میکند هیچ امرار معاش دیگری ندارد و با انواع بیماریها سرگرم است . مادری که در اروزی دامادی فرزند برومتدش نشست تا او را روزی پزشک ببیند ؛ اما با تمام این مشکلات هنوز از عقیدهاش برنگشته و می گوید سری که در راه امام حسین (ع) دادم اگر برگردد باز پس نمی گیرم. انشاءالله خدا به مسئولین مملکت عقل بدهد..امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
بفرمایید ۳۴ هزار نورچشمی که قبلش بدلیل فرزند همکار بودن یا پارتی داشتن بدون هیچ سنجشی تحت عنوان شرکتی خدماتی وارد سیستم شدند و بعدا با آمدن این قانون رسمی قطعی شدند.
اگر هدف کمک به جامعه ایثارگر بود بین تمام فرزندان ایثارگران و رزمندگان آزمون می‌گرفتند بعدا ۳۴ هزارتا را بینشان استخدام میکردند نه اینکه ۳۴ هزار فرزند همکار و پارتی دار را که پدرانشان علاوه بر همکار بودن، شش ماه سابقه حضور در جبهه را داشتند رسمی کنند.
شایسته سالاری چه شد؟ علت درس خواندن و دانشگاه رفتن و متخصص شدن جوانان این مرزوبوم چه بود وقتی قرار نبود استخدامی باشد؟ وقتی اصلا به تخصص توجه نمی‌شود؟ این همه دکترای بیکار و دانشجویان دکتری که امیدی دیگر نمانده؟ به چه روشی و در کجا از تخصص آنها استفاده خواهد شد؟
وقتی راه حل این مملکت و مصوبه مجلس تبدیل وضعیت شرکتی هایی است که به واسطه داشتن پارتی و نه تخصص و استعداد شرکتی شدند؟
حالا تحصیل کرده های این مملکت به درک!! فکر کردید وقتی سی سال کرسی های تخصصی را بدست نیروهایی بی تخصص دادید چه خواهد شد؟ چه استعدادهای که هدر رفت و چه نامستعدهایی که بر مسند قدرت نشستند و شد آنچه نباید میشد.
چقدر غم انگیز که با دیپلم و رشته بی ربط به راحتی مشغول شدند و بعد مدرکی مرتبط برای خودشان دست و پا کردند و بعد هم شدند مهندس فلان شرکت و اداره
سری به اب منطقه ای مازندران بزنید تا فامیل بازی ها و باندبازیهای گسترده را ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
الحق راست گفتی
آخرین اخبار