رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: بر اساس توافقنامه منعقد شده بین حوزه هنری و منطقه آزاد ماکو؛ طرح مطالعاتی احداث سینما در این شهرستان امضا شد

احد هوشمند قره باغ گفت: در این توافقنامه طرفین بر احداث ساختمان سینما با آخرین تجهیزات مدرن سینمایی در شهرستان ماکو توافق کردند.

او می گوید: بر اساس تفاهمنامه مذکور حوزه هنری متعهد شد تا طرح مطالعاتی احداث سینما در شهرستان ماکو را با توجه به ظرفیت‌های موجود و فرصت‌های منطقه‌ای تا دو ماه آینده ارائه داده و سازمان منطقه آزاد ماکو نیز متعهد گردید تا در این خصوص همکاری‌های لازم حقوقی و مادی را با حوزه هنری داشته باشد.

به گفته مدیرکل حوزه هنری آذربایجان غربی طرح مطالعاتی احداث سینما با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیرکل حقوقی، مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور و همچنین مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان ماکو امضا شد.

لازم به ذکر است شهرستان ماکو با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شمالی‌ترین شهرستان در آذربایجان غربی بوده و با کشور‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان هم مرز می‌باشد. متاسفانه این شهرستان دارای یک باب سینما متعلق به حوزه هنری آذربایجان غربی است که به علت استهلاک و فرسودگی ساختمان آن قابل استفاده نمی‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.