مسدود شدن دارایی‌های مالک روس باشگاه چلسی از جنبه‌های گوناگونی به این تیم آسیب خواهد زد.

به گزارش سایت نشریه مارکا، دولت بریتانیا امروز (پنجشنبه) دارایی‌های هفت تبعه روس از جمله رومن آبراموویچ، مالک باشگاه لیگ برتری چلسی را مسدود کرد.این تحریم تأثیر قابل توجهی بر چلسی و عملکرد روزمره این باشگاه خواهد داشت و از ۵ لحاظ تأثیر منفی بر این باشگاه لندنی خواهد گذاشت.

آبراموویچ نمی‌تواند چلسی را بفروشد

تاثیر اصلی این تحریم این است که آبراموویچ فعلا نمی‌تواند چلسی را بفروشد. این تاجر روس اعلام کرده بود که قصد فروش چلسی را دارد، اما تحریم‌ها به این معنی است که این کار متوقف شده است.

چلسی نمی‌تواند بلیت روز بازی را بفروشد

از آنجایی که آبراموویچ مالک باشگاه است، دولت بریتانیا به دنبال این است که اطمینان حاصل کند که او در دوران تحریم هیچ سودی  از باشگاه نبرد. بنابراین، چلسی اجازه فروش بلیت روز بازی را ندارد. دارندگان بلیت‌های فصلی همچنان می‌توانند در بازی‌های استمفورد بریج حضور پیدا کنند، زیرا این پول قبلاً توسط باشگاه جمع آوری شده است، اما دیگران نمی‌توانندو انتظار می‌رود که این امر شامل هواداران در بازی های خارج از خانه نیز شود.

فقط اشخاص ثالث می‌توانند کالای مربوط به چلسی را بفروشند

مشابه مسئله بلیت فروشی، دولت بریتانیا نمی‌خواهد چلسی از طریق فروش کالا درآمد کسب کند. با این حال، اشخاص ثالثی که قبلاً البسه و دیگر کالا‌های مربوط به چلسی را دارند، می‌توانند به فروش آن اقلام ادامه دهند.

چلسی هیچ بازیکنی نمی‌تواند بخرد

به چلسی مجوز ویژه داده شده است تا به فعالیت روزانه خود ادامه دهد، اما با این مجوز نمی‌تواند هزینه‌های عمده‌ای مانند هزینه‌های انتقال را انجام دهد. اگر تحریم‌ها علیه آبراموویچ تا تابستان ادامه پیدا کند، این مشکل بزرگی برای آبی‌ها خواهد بود.

چلسی نمی‌تواند قرارداد‌های رودیگر، کریستنسن یا آزپیلیکوئتا را تمدید کند

اگر مسدود شدن دارایی‌ها تا تابستان ادامه یابد و اگر چلسی نتواند مدافعان میانی را به خدمت بگیرد، آن‌ها باز هم با مشکل بزرگی روبرو خواهند شد، زیرا نمی‌توانند قرارداد‌های جدیدی نیز به بازیکنان خود ارائه دهند. با توجه به اتمام قرارداد‌های آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و سزار آزپیلیکوئتا، این یکی از نگرانی‌های جدی چلسی است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار