مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از اعلام آمادگی برای پوشش رسانه‌ای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز خبر داد.

جلسه هم اندیشی فرماندهی انتظامی مازندران و اداره کل صدا و سیمای مرکز استان با محوریت تقویت همکاری‌های مشترک و برنامه ریزی برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با حضور سردار "مرتضی میرزایی"، "هادی ابراهیمی" مدیر کل صدا و سیمای مازندران در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در این جلسه ضمن مهم برشمردن امنیت و اشاره به زحمات همکاران فرماندهی انتظامی استان، آمادگی کامل خود و همکاران سازمان برای پوشش رسانه‌ای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تخصص و تعهد از خصایص برجسته کارکنان صدا و سیما است

فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ صدا و سیمای مرکز مازندران با سبز پوشان انتظامی استان، تخصص و تعهد همکاران صدا و سیما را از خصایص برجسته آنان دانست.

به گفته سردار میرزایی فرماندهی انتظامی و صدا و سیما را می‌توان در حوزه‌های مختلف اجتماعی همراه و همکار در تعامل کامل با یکدیگر معرفی کرد.

او می‌گوید با توجه به در پیش رو سفر ریاست جمهوری، چهارشنبه آخرسال و نوروز ۱۴۰۱ ماموریت‌های محوله در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران با همکاری همیشگی صدا و سیما و سایر سازمان‌ها با موفقیت به اجراء در آید.

فرمانده انتظامی مازندران آمادگی کامل انتظامی استان را در خصوص ماموریت‌های پیش رو مخصوصاً ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد.

برنامه سازی و تولید محتوا یکی از مولفه‌های آگاهی بخشی و آموزش همگانی است

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس مازندران در ادامه این نشست با تقدیر از زحمات صدا و سیمای مرکز مازندران، همکاری تنگاتنگ معاونت خبر، سیما، صدا و فضای مجازی را قابل تقدیر دانست و گفت: در بحث خبر قدردان زحمات همکاران هستیم و گزارش‌های ویژه خبری در حوزه‌های مختلف برای ما بسیار ارزشمند است.

او می‌گوید اهمیت آگاهی بخشی، آموزش همگانی مردم، برنامه سازی و تولید محتوای تخصصی یکی از مولفه‌های ضروری است.

به گفته سرهنگ ساداتی انتظارات ما در بخش‌های مختلف خبر، سیما، صدا و فضای مجازی و استفاده از نظرات کارشناسان بخش‌های مختلف در برنامه‌های متنوع برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کامل‌تر بوده و ما با برنامه ریزی مدون و آگاهی کامل برای همکاری تنگاتنگ، دست همکاران صدا و سیمای مرکز مازندران را به گرمی می‌فشاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.