رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان برگزار شد.

آقای رضایی گفت: آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام (ره) با شرکت ۲۰۷ داوطلب خانم و آقا به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این آزمون صبح امروز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بر اساس استاندارد‌های آزمون‌های استخدامی برگزار شد.


بیشتر بخوانید


داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون می‌توانند نتایج نهایی خود را در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مشاهده نمایند.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در دفترچه راهنمای این آزمون، متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کار گرفته می‌شوند.

دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی توسط بنیاد مسکن دعوت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام من سهمیه داشتم وموقعه ثبت نامم ثبت کردم ولی الان اصلا درازمون برام لحاظ نکردن کجا پیگیرشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
نتایج کی میاد توروخدا حدودا
آخرین اخبار