مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با حمایت از پروژه‌های گردشگری در منطقه ازناو شهرستان خلخال به دنبال رونق گردشگری این منطقه هستیم.

نادر فلاحی گفت: در منطقه ازناو شهرستان خلخال با حمایت از پروژه‌هایی همچون هتل ازناو، قصر چوبی و پل معلق به دنبال رونق گردشگری در این منطقه هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه با سرمایه‌گذار هتل ازناو و مدیران پست بانک گفت: با همکاری سرمایه‌گذاران خوش فکر و حمایت‌های اداره کل میراث فرهنگی توانسته‌ایم از ظرفیت‌های منطقه ازناو به خوبی استفاده کنیم و تاسیسات گردشکری مناسبی را در این منطقه ایجاد کنیم.

فلاحی می‌گوید: هتل ازناو پروژه نیمه کاره‌ای در این منطقه است که در این جلسه با حضور سرمایه‌گذار این پروژه و مدیران پست بانک مشکلات این پروژه مطرح و راهکار‌های ارائه تسهیلات برای اتمام این پروژه بررسی شد.

او با اشاره به لزوم فازبندی در این پروژه به منظور تکمیل و بهره‌برداری از آن، گفت: لازم است که سرمایه‌گذار این پروژه را فازبندی کرده و فاز اقامتی آن را در اسرع وقت و پس از ارائه تسهیلات از سوی اداره کل با همکاری پست بانک، به اتمام برساند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین گفت: این پروژه حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم که سرمایه‌گذار این پروژه بعد از پایان فاز اول و بهره‌برداری از فاز اقامتی، با حمایت‌های اداره کل فاز دوم آن را که شامل تالار است را نیز به پایان برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.