رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و احتمال بروز حوادث تمهیدات لازم صورت گرفته و ۱۶۵ آتش نشانان در هشت ایستگاه و سه اکیپ سیار آتش نشانی در میادین اصلی سطح شهر مستقر شده اند.

مهندس سهیل فضل وزیری گفت: این سازمان در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی چهار شنبه آخرسال تمهیدات و جلساتی را با دستگاه‌های امدادی، نیروی انتظامی و صداو سیما در خصوص فرهنگ سازی و کاهش حوادث برگزار کرده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: متاسفانه برخی‌ها با ساخت مواد منفجره و ترقه باعث بروز حادثه شده و خاطرات تلخی را در روز‌های پایانی سال رقم  می زنند.

او گفت: بنر‌های هشدار در خصوص آگاهی بخشی به شهروندان بویژه قشر نوجوانان و جوانان در سطح شهر نصب شده است.

فضل وزیری می گوید: با توجه به اینکه در این ایام بواسطه خرید‌های نوروزی بازار‌های سطح شهر شلوغ و احتمال بروز حوادث هم وجود دارد در راستای تسریع در امداد رسانی در مواقع بروز حوادث سه اکیپ سیار آتش نشانی در میدان آزادی، انقلاب و پارک کودک از ۱۵ اسفند ماه سالجاری مستقر شده اند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ۱۶۵ آتش نشان در هشت ایستگاه سطح شه تا پایان روز ۱۳ فروردین در آماده باش کامل هستند.

او گفت: خانواده‌ها در کاهش حوادث احتمالی در چهار شنبه آخر سال و ایام نوروز تاثیر بسزایی دارند و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی روز‌های پایانی سال را سپری نموده و با خاطرات خوشی به استقبال نوروز برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.