نماینده فدراسیون کشتی گفت: بنا به نظر فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی جوانان کشور در پایان مسابقات کشتی جوانان کشور در تربت‌حیدریه، مشخص خواهند شد.

نادر نجفی گفت: علاوه بر نفرات نخست هر وزن، آن دسته از کشتی‌گیرانی که بتوانند توانمندی‌های فنی خود را به زیباترین شکل در ویترین مسابقات به نمایش بگذارند با نظر کمیته فنی فدراسیون به تیم ملی دعوت خواهند شد.

مسابقات کشتی جوانان کشور انتخابی تیم ملی یادواره خیر نیکنام زنده یاد حاج "طاهر علی حسن‌زاده" از دیروز به میزبانی تربت‌حیدریه آغاز شده است و تا جمعه ادامه دارد.

نماینده فدراسیونه کشتی گفت: اتخاذ چنین تصمیمی از سوی فدراسیون کشتی با در نظر گرفتن شرایط کرونا بوده و با توجه به این‌که تمام برنامه‌ریزی‌ها هم از حیث میزبانی و هم از لحاظ انتخاب کادر فنی و داوری در بالاترین سطح انجام گرفته است لذا دیگر بنا نیست مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود.

او گفت: یکی از نگاه‌های مثبت ورزش قهرمانی کشور در سال‌های گذشته، برگزاری رقابت‌ها در شهر‌های کوچک با امکانات محدود است تا هم بنیه سخت‌افزاری ورزش در این شهر‌ها تقویت شود و هم با آیند و روند مسوولان ورزش کشور به شهر‌های کوچک، نخبگان گمنام و در عین حال با استعداد، در شهر‌های دور از پایتخت شناسایی شوند.

نجفی گفت: تربت‌حیدریه نیز جزء آن دسته از شهر‌هایی است که علاوه بر کشتی در چند رقابت دیگر کشوری نیز نشان داده با وجود امکانات بسیار محدود علاوه بر میزبانی بسیار خوب، نخبگان ورزشی خود را نیز به زیباترین شکل معرفی کرده است.

به گفته نماینده فدراسیون کشتی، تا قبل از ورود به تربت‌حیدریه تصور شهر کوچکی با امکانات بسیار محدود را داشتم اما اینک می‌بینم که همه چیز در سطح بسیار عالی و بی‌نظیر عرضه شده و مسئولان این خطه و به خصوص مسئولان ورزش و حامی مالی همگی دست به دست هم داده‌اند تا یک خاطره خوب ورزشی را در اذهان مهمانان ایجاد و ماندگار سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.