سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از خانواده‌ها خواست تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان، هر چه سریعتر اقدام کنند تا از انتشار بیماری کرونا جلوگیری شود.

سید وحید حسینی درخواست کرد که در روز‌های پایانی سال، علاوه بر جدیت بیشتر در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، از فرزندان خود در مقابل این بیماری و رفتار‌های پُرخطر نظیر آتش بازی و استفاده از مواد محترقه، بیش از پیش مراقبت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همه باید تلاش کنیم تا مهمترین سرمایه جامعه که همان نیروی انسانی است، در برابر این بیماری خطرناک حفظ شود.

او به سرایت پذیری و بیماری زایی بالای سویه اُمیکرون برای کودکان، بر اهمیت واکسیناسیون کودکان اشاره و از خانواده‌ها خواست تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان، هر چه سریعتر اقدام کنند تا از انتشار این بیماری جلوگیری شود.

حسینی گفت: تا کنون ۹۳.۱۶ درصد جمعیت هدف شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دُز نوبت اول، ۸۷ درصد دُز نوبت دوم، ۴۶ درصد دُز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند. همچنین ۲۰.۴ درصد افراد پنج تا ۱۲ سال جمعیت هدف یاد شده نیز دُز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار