رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز تعویض پلاک در استان همه روزه آماده پاسخگویی مردم هستند.

سرهنگ جابر پیوست گفت: در مراکز تعویض پلاک شهر یاسوج و دیگر شهر‌ها همه روزه در ایام پایان سال از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر خدماتی از جمله نقل و انتقال خودرو، صدور المثنی سند مالکیت کارت خودرو، تعویض پلاک‌های ناخوانا و مخدوش، صدور مجوز تعویض ارکان خودرو و تغییر رنگ انجام می‌گیرد.

او می گوید: شهروندان برای دریافت خدمات اعلام شده می‌بایست با ورود به سامانه اینترنتی نوبت دهی مراکز تعویض پلاک نوبت خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پیوست گفت: مراجعه کنندگان در تاریخ و ساعت ثبت نوبت با همراه داشتن اصل همه مدارک خودرو، شامل سند مالکیت، کارت خودرو، مدارک احراز سکونت خریدار که در سامانه نوبت دهی به آن‌ها اشاره شده و معاینه فنی خودرو‌های زیر "مدل ۱۳۹۶ "، همچنین مدارک احراز هویت شامل شناسنامه و کارت ملی است به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، مراجعه کنندگان بعد از بازدید و در صورت احراز اصالت خودرو در کمترین زمان ممکن موفق به دریافت خدمات می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.