با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار، اعضای یک باند ۵ نفره سرقت، که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت اموال سرنشینان خودرو‌های عبوری در محور‌های جنوبی استان می‌کردند به دام افتادند.

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه سرنشینان 2 دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری می کنند دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار پلیس استان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه به منظور دستگیری سارقان چند تیم عملیاتی از رزمندگان تکاوری 110 و 112 عمار مأمور تأمین امنیت و کنترل محور های مواصلاتی شهرستان های مذکور شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش تکاوران پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا این مأموران در هنگام گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی "ایرانهشر - نیکشهر" 5 سارقان مسلح را که به وسیله 2 دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک مخدوش قصد سرقت مسلحانه اموال یکی از رانندگان خودروهای عبوری را داشتند مشاهده و آنها را در یک اقدام ضربتی و غافلیگرانه دستگیر کردند.
سرهنگ جوکار در ادامه بیان داشت: از این سارقان یک قبضه سلاح کلاش به همراه 2 قبضه کلت کمری و چند تیغه سلاح سرد به دست آمد.
وی با اشاره به تداوم تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف سرقت های احتمالی سارقان، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و با تأکید بر عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد با سارقان و اخلاگران امنیت عمومی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محورهای مواصلاتی سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار