فرماندار خاش گفت: امسال حدود ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است.

صاحب گل صالحی در حاشیه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خاش گفت: امسال ۷۲۸ طرح اشتغالزایی در خاش ایجاد و یک هزار و ۱۵۸ نفر مشغول بکار شدند.

او گفت: در حوزه اشتغال خانگی ۲ میلیارد تومان سهمیه خاش بوده که با تلاش‌های صورت گرفته رقم خوبی جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.

به گفته فرماندار خاش   در سال آینده باید به فکر ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع تولید و بهره گرفتن از ظرفیت‌های شهرستان خاش با نگاه علمی و کارشناسی شده در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوجستان نیز گفت: برای سال آینده هدف گذاری ایجاد ۲۸ هزار شغل در این استان را داریم.

حامد آرامش گفت: امسال نیز ۱۵ درصد افزایش اعتبارات حوزه اشتغال را داشتیم و از ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به سیستان و بلوچستان بیش‌از ۹۰ درصد جذب شده است.

او گفت:  مبارزه با فساد و کمک به تامین منابع و درآمد و حمایت از افراد خلاق و کارآفرین و بهره گرفتن از ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال و توسعه کشور و منطقه در اولویت کاری دولت مردمی است.

مدیر کمیته امداد خاش نیز گفت: امسال بیش‌از ۱۴۲ میلیارد ریال برای اجرای ۲۲۶ طرح اشتغالزا پرداخت شده و ۳۰۹ نفر نیز در همین موضوع آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

عبدالقادر ایرندگانی می گوید: آمادگی داریم ۲ برابر طرح های اشتغالزایی امسال برای سال آینده در شهرستان خاش اجرا کنیم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار