رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش ۹ هزار و ۲۰۴ سرباز از آموزش‌های طرح سرباز مهارت در استان خبر داد.

صادقی در اختتامیه طرح مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه محمد رسول الله گفت: بر اساس تفاهم نامه مابین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای ارتقای سطح توانمندی‌های کارآفرینی و شغلی و همچنین مهارت‌های زندگی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، جهاد دانشگاهی کشور بر حسب تخصص و تجربه موجود به عنوان نهاد مجری این آموزش‌ها انتخاب شد.

او گفت: در سال ۱۳۹۸ سهمیه تعلق گرفته ۸۰۰ نفر بوده که تمامی این سهمیه از جانب مراکز نظامی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی معرفی و  از دوره‌های مهارت آموزی و اشتغال بهرمند شدند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: سهمیه امسال طرح سرباز مهارت  ۹ هزار و ۲۰۴ نفر بوده است که از این تعداد در مجموع ۸ هزار و۹۹۸  نفر از آموزش‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شدند.

او گفت: در بحث مستند سازی و ارائه گزارش های با کیفیت به اداره کل ورزش و جوانان استان و دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی کشور جزو سه استان برتر بوده ایم.

عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: امروز مفتخر هستیم که در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که سرفصل اول آن موضوع علم و پژوهش بیان شده است، طرح ابتکاری سرباز مهارت را با موفقیت در خراسان جنوبی اجرا کنیم.

عزیزی گفت: ۹ هزار سرباز تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفته اند که با همکاری جهاد دانشگاهی توانستیم ۱۰۰ درصد طرح را در استان اجرا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: این دوره آموزشی ۴۸ ساعته تلنگری بود که سربازان مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.