راه اندازی اولین پلتفرم کارآفرینی بچه‌های مسجد در مشهد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خراسان رضوی گفت:زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد با هدف کشف و پرورش خلاقیت‌های فرهنگی و هنری با امکان رصد و پایش و ارزیابی اطلاعات است.

محمد ابدالی تکلو گفت:کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دومین تشکل بزرگ مردمی در کشور است که هزار و ۸۴۰ کانون در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

او گفت:کانون‌های فرهنگی و هنری پتانسیل قوی برای فرهنگ سازی دارد که تاکنون ۴۲۰ کانون در مشهد فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را در مساجد انجام می‌دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خراسان رضوی گفت: زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد با هدف کشف و پرورش خلاقیت‌های فرهنگی و هنری با امکان رصد و پایش و ارزیابی اطلاعات است.

تکلو گفت:از جمله اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری اشتراک گذاری تجارب فعالان مساجد جهت تولید دانش‌های بومی ارتقای توان شناسایی نیاز‌ها و حل مشکلات تصمیم گیری صحیح و دقیق است.

او گفت:سامانه فهما که با هدف فرهنگ و هنر مساجد راه اندازی شده است تاکنون توانسته ۲۴۰ کانون در حوزه کسب و کار شناسایی شدند ۱۹۷ اپلیکیشن و تولیدات فناورانه و شناسایی ۷۰۰ هنرمند از جمله اقدامات این کانون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.