خبر‌های حوادث امروز استان یزد ۱۸ اسفند را در این بسته بخوانید.

 

مهمترین خبرهای حوادث امروز استان یزد را در بسته زیر بخوانید.

دستگيري سارق محتويات خودرو

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی سرقت‌های متعدد محتویات خودرو در شهرستان یزد دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، سرنخ‌هایی را در خصوص شناسایی سارق به دست آورده و از محل اختفای وی با خبر شدند.

سردار بهدانی فرد گفت: ماموران کلانتری ۱۵ یزد با هماهنگی مرجع قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و وی را دستگیر کردند.

او می گوید: متهم در بازجویی تخصصی و فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان یزد وسایل نقلیه خود را در نقاط خلوت پارک نکرده و خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، و سایر وسایل ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت:  یکی از عوامل توزیع مواد مخدر با سه کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین در یزد دستگیر شد.

سرهنگ سعید زینلی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر حمل و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در محور‌های مواصلاتی شهر یزد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه مبارزه با مواد مخدر یزد قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فردی را که اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر می‌کرد شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف لندکروز ۴۰ میلیاردی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

او گفت: پس از توقف خودرو، ماموران با بررسی مدارک آن متوجه شدند خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده که بلافاصله خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شدند.

سردار بهدانی فرد گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.