پویش بزرگ "از این خونه به اون خونه" ویژه جمع آوری اقلام مازاد منزل و محل کار به همت مرکز مددکاری کوثر راه اندازی شد.

 مدیر مرکز مددکاری کوثر گفت: هم‌اکنون هزار و ۲۰۰ خانواده بی‌بضاعت و فقیر در استان اصفهان را تحت پوشش خدمات مرکز مددکاری کوثر  قرار داده‌ایم و کمک‌های معیشتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم که جمعیتی حدود ۵ هزار نفر را شامل می‌شوند.

مرکز مددکاری کوثر با هدف تبدیل شدن به مرکزی نوآور و الگو برای مؤسسات خیریه معیشتی کشور، کمک رسانی و امداد به خانواده های مستمند و محروم در زمینه های مختلف و با اولویت منطقه زینبیه اصفهان تاسیس شده است.

به گفته احمد عظیمی‌نژاد، طرح هایی مانند قربانی مهر کوثر، طرح آموزش در رشته های مختلف، کاریابی و اشتغال همت کوثر، طرح ترک اعتیاد  میلاد کوثر و طرح امداد کوثر برای تامین وسایل مورد نیاز زندگی برای خانوارهای نیازمند از جمله فعالیت های مهم این خیریه به شمار می رود.

او می گوید یکی از مشکلات خانواده‌های بی بضاعت نداشتن وسایل منزل است و خانواده‌های زیادی هستند که وسایل اولیه زندگی را ندارند و  البته برخی خانوارهای خیر برای اهدای برخی لوازم زندگی مانند یخچال، تلوزیون و .. شرایط حمل و نقل مناسب برای رساندن این اقلام به دست نیازمندان را نداشتند و همین  امر موجب شد تا پویشی به نام" از این خونه به اون خونه" در آستانه سال نو طراحی و راه اندازی شود.

عظیمی‌نژاد می گوید: اولین چالش ما برای اجرای طرح از این خونه به اون خونه، فضای مناسب بود که در این زمینه آستان مقدس زینبیه به ما کمک کرد،  مرکز و سامانه‌ای طراحی شده که در طول شبانه روز در خدمت مردم است. فرد مشخصات خود و اقلام مازاد خود را اعلام می‌کند و تیم پشتیبانی ما با وسایل حمل و نقل و نیروی افتخاری از خادمان حرم تا شهروندان به کمک ما آمده‌اند.

در پویش از این خونه به اون خونه  در مرحله اول مشخصات فرد اهدا کننده در بانک اطلاعاتی ثبت می شود و طبق درخواست های ثبت شده از نیازمندان با توجه به تحقیقات و اولویت اقلام توزیع میشود ، لازم به ذکر است اقلام اهدایی از خیران بارکدگزاری شده و با ارسال عکس و پیامک به افراد اهدا کننده، خیران را در جریان رسیدن لوازم اهدایی به نیازمندان قرار می دهیم.

حجت‌الاسلام سجاد شیری، مدیر پویش از این خونه به اون خونه هم گفت:  خیرین می‌توانند از طریق شماره تلفن گویای ۰۳۱۹۱۰۹۹۰۹۰ و یا ارسال عدد ۸ به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۰۱۱۰۱۴۳ در این طرح مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
منم زنگ زدم. با انتظار ۱۲ دقیقه پشت خطی که در سایت اعلام کردند، موندم... و این خطها پولی هستند، به ازای هر دقیقه کلی از حساب مخاطب کم میشه. ، کسی هم پاسخگو نبود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام میشه ادرس مددکاری کوثربدین ؟؟هرچه زنگ میزنم کسی جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
سیدکاظم موسوی
۰۶:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام پول رهن نداریم و به دنبال منزل مناسب یا خیریه هستیم.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
ازدواج هم فعالیت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام .من هر چی زنگ میزنم کسی جواب نمیده
لطفا راهنمایی کنید
آخرین اخبار