دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: با موتور سیکلت‌های فاقد پلاک در این شهرستان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

سهراب لهراب گفت: رانندگی با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک عواقب ناگواری در پی داشته و تبعات اجتماعی و امنیتی قابل ملاحظه‌ای داردکه در بسیاری از موارد مجرمین برای انجام اقدامات خلاف قانون خود از جمله سرقت، اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس پلاک موتورسیکلت را مخدوش نموده تا امکان شناسایی و ردگیری پس از وقوع بزه فراهم نگردد.

او می‌گوید: بسیار اتفاقات ناگواری را که یک موتور سوار بعد از تعدی و تجاوز به حقوق شهروندی، بدون اینکه پلاک داشته باشد انجام داده و به راحتی از مخمصه فرار نموده اند.

لهراب گفت: دستگاه قضایی در برخورد با اینگونه افراد باجدیت برخورد میکند و به زودی این طرح در سطح شهرستان اجرایی شده و با همکاری فرماندهی انتظامی باغملک جریمه نداشتن پلاک موتورسیکلت در صورت مشاهده و شناسایی توسط افسران نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بدون هیچگونه اغماضی اعمال شده و ضمن توقیف به مدت شش ماه با متخلفین قطعاً برخورد قانونی قضایی خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب باغملک در پایان از والدین درخواست کرد: در آگاه سازی فرزندانشان با هدف پیشگیری از وقوع جرم در آینده از این حیث اهتمام لازم را داشته باشن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.