رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در تولید محتوا، باید به دو قشر جوانان و بانوان به‌عنوان هدف اصلی جنگ روانی دشمن توجه ویژه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور گفت : اردوهای راهیان نور که به روایتگری دوران انقلاب می‌پردازند یکی از وسایل جهاد تبیین هستند تا با پاسخ دهی مناسب و منطقی به ابهامات و شبهات؛ شاهد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در اذهان جوانان باشیم.

بیش از یک سال و نیم است که رهبر انقلاب به مفهوم «جهاد تبیین» در اوج فشارهای حداکثری و جریان‌هایی که علیه ملت ایران ایجاد شده بود پرداخته اند.

مخاطب ویژه جهاد تبیین جوانان هستند زیرا  عدم حضور آنان در دوران انقلاب و قبل از آن باعث شده تا  نسبت به گذشته آگاهی، اطلاعات لازم را نداشته باشند.

به گفته رهبر انقلاب  «یکی از سیاست‌های قطعی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی این است که واقعیت‌ها را تحریف کنند و مشغولند. به همین جهت است که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
مگر کسی هم هست که درک نکرده باشه؟ این همه تورم اختلاس گرانی بیکاری رانت ........ چطور ممکنه کسی نبینه؟
Iran (Islamic Republic of)
نسل جوان ندید بدید دستاورد
۱۲:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
همه دستاوردهای انقلاب رو از صدر تا ذیل دیدیم و لمس کردیم . نیاز به نشان دادن دستاورد بر زمین مانده دیگه ای نیست .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
طوری رفتار کنید که خودش تبین بشه مشک آن است....
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
اقتصادی که فاجعه فرهنگی که فاجعه بتوان فاجعه شاغل شدن روحانیت در پستهایی که کفایت ندارند عالی ارزشها و اسلام هم که بی خیال فساد عالی وجود رقاصه های کشورهای مختلف و داخل در ویلاها ((( یا بهتر بگویم دانسینگهای شخصی ))) به همراه انواع ابجو و مشروب و خانمهای هرزه عالی وجود سرمایه داران و تراستها و کارتلهای تجاری الی ماشا الله خب اینا سر فصلهای بسیار پیشرفته محصول نظام
آخرین اخبار