رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: برای تکمیل و تجهیز فاز دوم بیمارستان ۸ طبقه خیریه سرطانی دزفول، افزون بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محمدرضا اسماعیل چگنی گفت: تاکنون حدود ۸۵۰ میلیارد ریال برای ساخت فاز دوم بیمارستان ۸ طبقه خیریه سرطانی دزفول هزینه شده است.

او پیشرفت این فاز بیمارستان را حدود ۶۰ درصد اعلام  کرد و گفت: اکنون مرحله سفت کاری بیمارستان پایان یافته و وارد مرحله نازک سازی شده است.

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول می‌گوید: فاز دوم بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول در کنار ساختمان پنج طبقه مرکز درمانی امام حسن مجتبی (ع) در ساختمانی هشت طبقه با زیربنای حدود ۹ هزار مترمربع در حال تکمیل و تجهیز است.

به گفته اسماعیل چگنی این بیمارستان، ۱۰۵ تخت بیمارستانی را در خود جای خواهد داد و دارای کلینیک‌های پزشکی و دندانپزشکی، ماموگرافی، چهار اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه انبار، اطفال و سایر بخش‌های بیمارستانی خواهد بود.

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: این بیمارستان با مجوز وزارت بهداشت و با حمایت مالی و معنوی خیران ساخته شده و با تکمیل آن، تمام نیاز‌های بیماران سرطانی در این بیمارستان مرتفع می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در این بیمارستان که با گرایش سرطان راه اندازی می‌شود امکان غربالگری سرطان به منظور جلوگیری از ابتلای سرطان و درمان سخت‌تر نیز فراهم است.

 تمام هزینه‌های این بیمارستان تاکنون با کمک خیرین تامین شده است.

 ماموگرافی، آندوسکوپی و کولونوسکوپی نیز در این بیمارستان با هدف غربالگری، پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیمار انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.