واحد اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره نامه جعلی منتشر شده در فضای مجازی با موضوع عدم سابقه مدیریتی اسماعیل پناهنده بیانیه ای صادر کرد.

واحد اطلاع رسانی و امور رسانه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص نامه جعلی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص عدم دارا بودن سابقه مدیریتی آقای اسماعیل پناهنده رئیس محترم هیات و منتخب مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان اصفهان موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی بویژه علاقمندان به ورزش به اطلاع می‌رساند.

۱- امروز با حضور سرپرست محترم فدراسیون دوچرخه سواری و مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان اصفهان و با حضور سایر اعضاء مجمع، انتخابات هیات دوچرخه سواری استان جهت انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه این هیات در یک فضای کاملا آرام و طی یک فرایند قانونی برگزار گردید و آقای اسماعیل پناهنده با ۲۵ رای از مجموع ۲۵ رای ماخوذه توسط این مجمع به عنوان رییس این هیات انتخاب گردید.

۲- متاسفانه بعد از این انتخابات یک نفر معلوم الحال نسبت به انتشار یک نامه مخدوش و تحریف شده در فضای مجازی اقدام نمود تا اصل این انتخاب را زیر سوال ببرد.

۳- نامه منتشر شده و ارسال شده به رسانه‌های استان فاقد وجاهت قانونی می‌باشد و مخدوش گردیده، اصل نامه به شماره ۳۸۷۱ مورخ ۱۲ دیماه ۱۴۰۰ به پیوست ارسال می‌گردد.

۴- در نامه مذکور نام هر ۳ کاندیدای محترم ثبت نام کننده آورده شده و به دبیر محترم مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان اصفهان اعلام گردیده است مدارک افراد فوق الذکر ناقص است.

۵- طبق آئین نامه جدید هیات‌های ورزشی، دبیر مجمع مطابق قانون به هر سه نفر اعلام نموده است که باید در مهلت قانونی نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند، اما تنها متقاضی کاندیداتوری در مجمع انتخابات ریاست هیات دوچرخه سواری استان که نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نموده و مدارک وی مورد تایید نهایی قرار گرفت، آقای اسماعیل پناهنده می‌باشد.

۶- لازم به ذکر است تمامی مراحل برگزاری کلیه مجامع انتخابات روسای هیات‌های استان، مطابق آئین نامه جدید هیات‌های ورزشی، ابلاغی از طرف وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی طی می‌گردد و هیچ خللی در این مسیر وارد نخواهد شد و این اداره کل در پایان هر مجمع انتخاباتی حامی رای آن مجمع و رئیس منتخب خواهد بود و این اقدام غیر قانونی نسبت به مخدوش نمودن و دستکاری در نامه این اداره کل را به شدت محکوم نموده و این حق را برای خود قائل است تا موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری نمایند.

۷- بر اساس انتخابات صورت گرفته و با رای اعضای محترم مجمع، آقای اسماعیل پناهنده که از افتخار آفرینان ورزش کشور و یکی از مدیران لایق در عرصه ورزش استان هستند با رای قاطع مجمع به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان انتخاب گردیدند و مورد حمایت این اداره کل و فدراسیون محترم دوچرخه سواری کشور می‌باشند و یقینا ایشان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و جامعه پر افتخار دوچرخه سواری استان پر افتخار اصفهان به تمام اهداف و برنامه‌های ارائه شده در مجمع دست خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.