احمد بذری: از کودکی یاد گرفتم حقم را روی تشک کشتی بگیرم

نایب قهرمان کشتی آزاد آسیا می‌گوید از کودکی یاد گرفتم که حق خودم را روی تشک بگیرم و درستش هم همین است.

احمد بذری آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان که با وجود مشکلات داوری مبارزه فینالش در قهرمان کشوری با امیرحسین فیروزپور، بدون حاشیه مسابقه را به پایان رساند گفت: وظیفه من کشتی گرفتن است. از کودکی یاد گرفتم که حق خودم را روی تشک بگیرم و درستش هم همین است. مسابقات قهرمانی کشور یکی از مراحل اصلی چرخه انتخابی تیم ملی بود که هر کسی در گرگان اول می‌شد، به قهرمانی آسیا می‎رفت. من هم کشتی‌های نسبتاً خوبی گرفتم. در فینال اشتباه داوری پیش آمد و این برای اولین بار نبود. به هر شکل باید به نظر داوران احترام گذاشت. نه اینجا و نه هیچ جای دیگری به داوری اعتراض نکردم و نمی‌کنم. وظیفه من اعتراض نیست و باید کارم را روی تشک انجام بدهم.

احمد بذری در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو به عنوان مرحله نخست رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی که اوایل اسفندماه برگزار شد به مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم رسید.

بذری با تاکید بر اینکه به خاطر قانون وزن‌کشی در صبح روز مسابقه، دیگر قصد بازگشت به ۸۶ کیلوگرم را ندارد، در مورد غیبتش در اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد گفت: با پژمان درستکار سرمربی تیم ملی صحبت کردم، مصدومیت جزئی از جام یاشاردوغو داشتم که باید کار درمانی‌ام را انجام داده و از اردوی بعدی به جمع بچه‌ها اضافه خواهم شد.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا روز‌های ۱۴ لغایت ۲۷ اسفندماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۸:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
پهلوان قدرت و آبروشو برای خدا و خلق خدا خرج می کنه و دنبال کسب شهرت نیست.
آخرین اخبار