پیامک توقیف خودرو‌هایی با جریمه بالای یک میلیون تومان در ایام نوروز صرفا برای هشدار و اطلاع رسانی است.

سرهنگ تقوی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران گفت: این پیامک‌ها صرفا برای هشدار و اطلاع رسانی به رانندگان از میزان جریمه خودرو آنان بوده است.

او می‌گوید: طرح تقسیط جریمه‌ها در دستور کار است و حتی خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها به شرط اینکه خودرو در سن فرسودگی نبوده و یا دارای تخلف حادثه ساز نباشد شامل این طرح می‌شوند.

پلیس راهور در پیامکی به رانندگانی که بیشتر از یک میلیون تومان جریمه دارند هشدار داده است جریمه خود را تا یک ماه پرداخت کنند تا خودروی آن‌ها مشمول توقیف نشور، پیامکی که اینگونه از آن برداشت می شود که اگر خلافی یک خودرو بیشتر از یک میلیون تومان باشد، پلیس می‌تواند آن را توقیف کند، حتی اگر راننده تخلفاتی که منجر به توقیف خودرو می‌شود را انجام نداده باشد چونکه ملاک توقیف خودرو میزان خلافی است.

ماجرای پیامک توقیف خودرو‌های بالای یک میلیون تومان جریمه
پلیس راهور آبان  امسال اعلام کرده بود هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نمی شود به همین دلیل سرهنگ تقوی می گوید : توقیف خودرو توسط پلیس راهور صرفا شامل خودرو‌های متخلف با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه و خودرو‌هایی با تخلفات حادثه ساز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۳:۳۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
جالبه جریمه من 910 هزار تومنه برای منم این پیامک قبل عید یعنی اسفند 1400 اومده ... در حالی که در اربیهشت 1401 جریمه من طبق استعلام از سایت پلیس راهور 910 هزار تومنه.... اگه قانون مشخص کرده که با رسیدن مبلغ جریمه به حد نساب 1 میلیون اطلاع رسانی شود خوب این اطلاع رسانی که باعث تشویش ذهن راننده میشه یعنی چی؟تو این اوضاع بیکاری و بی پولی که برای نون شبمون هم مشکلل داریم حالا دیگه اگه پلیس هم ببینم مجبورم گازشو بگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
یه فکری هم باید به جولان کامیون ها در جاده ها کنبد که از سواری ها هم سریع تر میرن کسی هم جریمه نمیکنه
آخرین اخبار