بیش از ۲۶۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی آماده نوروز در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند.

ارسلان شکری گفت: تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت کامل در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه حمل و نقل طی نوروز سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

شکری گفت: از کل ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی، ۵۵۶ دستگاه اتوبوس، ۸۷۶ دستگاه مینی بوس و هزار و ۱۸۷ دستگاه سواری برای ارائه خدمت در ایام نوروز آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در این خصوص، چهارهزار و ۲۳۸ راننده و کمک راننده نیز در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

شکری گفت: در طول ایام نوروز، نظارت مستمر بر فروش بلیت و ایمنی ناوگان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام خواهد شد.

شکری از آمادگی مرز‌های آذربایجان غربی برای تردد مسافر البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: پنج پایانه مرزی فعال در استان شامل سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان به طور کامل آماده هستند.

او گفت: پیش بینی می‌شود در نوروز سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش سفر‌ها و درنتیجه افزایش ۲۵ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان نسبت به نوروز سال جاری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.