چهار نفر از کارکنان بیمارستان طالقانی مشهد مضروب شدند

چهار نفر از کارکنان بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد شامل ۳ مامور حفاظت فیزیکی و یک پرستار در حین خدمت با ضربات چاقو توسط همراهان بیمار مضروب شدند.

محمد پهلوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همراهان بیمار بستری در بخش اورژانس بیمارستان طالقانی این شهر که شرایط متعادلی نداشتند، در حین انجام اقدامات درمانی ابتدا اقدام به فحاشی و وارد نمودن ضربه به سرپرستار این بخش کردند و پس از ورود پرسنل حفاظت فیزیکی برای کنترل شرایط، این افراد شرور با چاقو به ماموران حمله کردند.

او گفت: در پی این حادثه سه مامور حفاظت فیزیکی بیمارستان طالقانی که به شدت آسیب دیده بودند، تحت عمل جراحی از ناحیه دست و پا قرار می‌گیرند و در حال حاضر در بیمارستان طالقانی بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پرستار آسیب دیده از این حادثه نیز به پزشک قانونی برای دریافت طول مدت درمان و بررسی میزان آسیب‌دیدگی ارجاع شده است.

پهلوان گفت: در کمتر از یک هفته ۲ حادثه مشابه برای پرسنل حفاظت فیزیکی بیمارستان‌های قائم (عج) و طالقانی رخ داد که موجب وارد شدن آسیب جدی به ماموران در حین خدمت شد.

او گفت: این موضوع توسط مسئولان حراست دانشگاه و نیروی انتظامی باید به صورت جدی پیگیری شود، چراکه حفاظت از جان و سلامت مدافعان سلامت از مهمترین اولویت‌های دانشگاه محسوب می‌شود و در این زمینه هیچگونه چشم‌پوشی نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار