کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به غرب استان از شامگاه چهارشنبه خبر داد.

ابراهیم هنرمند با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از شامگاه فردا به نیمه غربی استان گفت: بارش برف و باران همراه با وقوع رعد و برق و تگرگ روز‌های پنجشنبه و جمعه غرب استان را فرا می‌گیرد.

او می‌گوید وزش باد شدید پدیده غالب استان در سه روز آینده است و تندباد لحظه‌ای و توفان برای بسیاری از مناطق استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود که در نواحی شمالی و شمال شرقی استان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است و موجب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته در سطح استان نیز گفت: بیشترین میانگین بارشی از برزک با ۱۶ میلیمتر، گلپایگان با هفت میلیمتر، خوانسار با ۵.۳، اردستان و بویین میاندشت و فریدونشهر با ۴.۸ میلیمتر و چهار سانتیمتر برف و چادگان ۴.۴ میلیمتر گزارش شده است.

هنرمند با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.