رندرهای مک استودیو اپل فاش شد

قرار است مک استودیو مدلی ترکیبی بین مک مینی و مک پرو باشد.

گزارشی از هفته گذشته حاکی از آن بود که اپل ممکن است روی رایانه جدیدی به نام مک استودیو کار کند. این رایانه قرار است نوعی ترکیبی بین مک مینی و مک پرو باشد، جایی که انتظار می رود رایانه دارای شکلی شبیه به مک مینی باشد، یعنی را یانه ای کوچک و جمع و جور، اما عملکرد بهتری مانند مک پرو ارائه دهد.

به گزارش ubergizmo، برای کسانی که نمی‌دانند این موضوع چگونه می‌تواند به نظر برسد، ما به احتمال زیاد می‌توانیم در رویداد آتی اپل  نگاهی اجمالی به آن داشته باشیم، اما قبل تر از این رویداد شرکت اپل یوتیوب‌بر "لوک میانی" جزئیاتی از این رایانه را افشا کرد. این رایانه با رندرهای ایجاد شده توسط Ian Zelbo. از یک مک مینی بزرگتر به نظر می رسد.

این چیز بدی نیست زیرا با قضاوت از روی رندرها، همچنان کوچک و جمع و جور به نظر می رسد جایی که می تواند روی میز شما بنشیند بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند. یوتوبر ادعا می کند که از نظر اندازه، اندازه این رایانه تقریباً مشابه M1 Mac mini فعلی است، اما چهار اینچ بلندتر خواهد بود.

مک استودیو

رایانه‌های مک مینی اپل معمولاً به عنوان رایانه‌های استاندارد معرفی می‌شوند. اگر این مک استودیو واقعاً قدرتمندتر باشد، می‌تواند به ما نگاهی اجمالی بدهد که چگونه اپل می‌تواند به طور بالقوه به ایده Apple Silicon Mac Pro نزدیک شود، که آخرین بار شنیدیم که این موضوع ممکن است تا سال 2023 به تعویق بیفتد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار