مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۷ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


با سلام وقت بخیر بانک رفاه برخلاف بانک‌ها و ادارات دیگر هیچ گونه اقدامی در ارتباط با برگشت مالیات سال‌های گذشته به حساب کارکنان خود انجام نداده است لطفا پیگیری کنید.


سلام وقت بخیر درباره تاخیر در کارت سوخت گزارش تهیه کنید. از آبان تا حالا درخواست دادم، ولی هیچکس جوابگو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


تو رو خدا قیمت دارو‌ها و بیمه‌ها را پیگیری کنید. هم دارو‌ها افزایش پیدا کرده است و هم درصد بیمه‌ها کم شده است تکلیف ما چیست؟ لطفا پیگیری کنید.


سلام، لطفا راجع به میزان حقوق بازنشستگی به بیمه شدگان روستایی هم گزارشی تهیه فرمایید. میزان پرداختی آن‌ها کم است. با تشکر


با سلام، قبلا برخی از کارکنان بازنشسته لشکری نظامی وکشوری قبل از سال ۹۶ برابر دستورالعمل برنامه و بودجه یک ارتقا رتبه حقوقی عطا شده، لطفا دراین زمینه رسیدگی و پیگیری شود تا قشر بازنشسته بعد از سال ۹۶ هم از ارتقا رتبه بهره‌مند شوند باتشکر


با سلام اینجانب در اراک اقدام به دریافت وام از بانک کردم، اما بانک متذکر شد که باید ۱۸درصد وام به مبلغ سی چهار میلیون و دویست مسدود شود. طبق بخشنامه مورخه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ بانک مرکزی بلوکه کردن پول جهت اخذ وام ممنوع است. خواهشمندم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام وتشکر از رسیدگی شما .
آخرین اخبار