پیداشدن یک مار سبزرنگ موجب حیرت افراد محلی در تایلند شده است.

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که از پیداشدن یک مار عجیب در تایلند حکایت دارد.

بنا به گزارش یاهونیوز استرالیا، این " مار پشمالو " سبز مرموز که در آب کثیف دیده شد مردم محلی را شوکه کرد. در تصویری که در فضای مجازی منتشر شده است این مار را با خز‌های بلند سبزرنگ نشان می‌دهد. بنا به ادعای مردم محلی آن‌ها هرگز تابحال چنین موجودی را در این منطقه مشاهده نکرده بودند.


بیشتر بخوانید


این مار دو فوتی در منطقه ساخون ناخون تیلند پیدا شد. یک مرد ۴۹ ساله به نام «تو» اولین بار این مار را که در آب کثیف نزدیک خانه اش در حال حرکت بود پیدا کرد. بنا به این گزارش آقای تو این مار را با خود به خانه برد و تصاویری از آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

این مرد قبل از نشان دادن این موجود به خانواده اش که از ظاهر اژدهامانندش مات و مبهوت شده بودند آن را در کوزه آب سفالی نگهداری می‌کرد. در حالی که تو و خانواده اش از این مار در خانه نگهداری می‌کنند منتظر اظهارنظر متخصصان در این باره هستند. در حالی که به باور برخی این مار یک مار آبی بوده  است یک متخصص مار می‌گوید احتمالا این موجود یک مار آبی است که روی فلس هایش جلبک‌هایی رشد کرده است.

مار عجیب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.