با دستور قضایی، امروز بیش از ۸۰ هکتار از اراضی دولتی در کرمان که برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است از دست متصرفان خارج شد.

بنا به اعلام اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان، نزدیک ساعت ۵ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ پیرو هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی دادستان مرکز استان کرمان با حضـور حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی و سالاری دادستان مرکز استان کرمان، عباسی پور معاون املاک و حقوقی و حضور گسترده فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن،  عملیات آزاد سازی و رفع تصرف ۸۰ هکتار از پلاک۱۶۴۴۳ فرعی ۳۹۶۸ اصلی شهر کرمان که برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است از دست متصرفان بازپس‌گیری و به اموال بیت المال برگشت داده شد.

حاجی زاده ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دادستان مرکز استان کرمان، تعامل و همکاری اعضای شورای تامین شهرستان کرمان و دستگاه‌های مربوطه  برای جلوگیری از تضییع اموال بیت المال به ویژه اراضی دولتی در نقاط شهری را خواستار شد. 

او به قانون جهش تولید مسکن و ثبت نام بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت:  تامین زمین برای ساماندهی متقاضیان پروژه‌های بیان شده از اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.