فرماندار بروجن گفت: تاکنون محدودیت خاصی برای انجام سفر‌های نوروزی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده است.

نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

آقای ملکی فرماندار بروجن با بیان اینکه تاکنون محدودیت خاصی برای انجام سفر‌های نوروزی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده است؛ بر هماهنگی و آمادگی ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


برنامه ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

تا امروز برنامه‌ای برای اسکان مسافران در مدارس و اقامتگاه‌های ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی نداریم، اما باتوجه به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است، باید مراکز اسکان افزایش پیدا کند، همچنین همه ارگان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی آمادگی پذیرایی از مهمانان در مراکز اقامتی خود را داشته باشند تا در صورت اعلام، بتوانیم از این مراکز نیز استفاده کنیم.

ساماندهی خدمات شهری، روشنایی معابر و خیابان‌ها، زیباسازی و اصلاح ورودی شهر‌ها و روستا‌ها و تمهیدات ایمنی از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهرستان انجام شود.

تامین مایحتاج عمومی مردم مانند گوشت، مرغ، میوه، نان و ... باید از هم‌اکنون مورد توجه متولیان قرار بگیرد.

همچنین ذخیره دارو باتوجه به قرار داشتن در پیک کرونا مورد توجه باشد، اصناف نیز باید شیف‌بندی شوند تا مردم برای تامین مایحتاج با مشکل مواجه نشوند.

آموزش و پرورش مناطق سه گانه نسبت به تعیین، آمادگی و معرفی مراکز اسکان مسافران نوروزی به دبیرخانه ستاد خدمات سفر اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار