دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد: دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران با حضور علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی، و جمعی از مسئولان استانی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد.

علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی در این مراسم، گفت: شدت یافتن رقابت جهانی و تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع، باعث شد تا واحد‌های صنعتی استان نیازمند ایده‌های نو و راه یابی فناوری جدید در واحد‌های خود باشند.

او می‌گوید: راه اندازی دفتر فن بازار در استان بمنظور تسهیل و تسریع در ارائه اینگونه خدمات به تلاشگران بخش صنعت و در راستای پاسخ به تقاضای فناوری بوده است.

به گفته علی پور امیدواریم در مدت زمان کوتاه ثمره راه اندازی فن بازار در عرصه‌های مختلف فناوری نمایان و توسعه بازار از طریق عرضه و تقاضا فناوری ایجاد شود.

با افتتاح و شروع به کار دفتر فن بازار منطقه‌ای در مازندران، شرایط ارتقاء بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و رفع مشکلات و کمبود‌های بخش تولید آماده شده و زمینه ورود محصولات، خدمات و فناوری‌های واحد‌های تولیدی استان به بازار‌های ملی و بین المللی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار