مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش ۳۷ درصدی پرواز‌ها در استان خبر داد.

وطن خواه گفت:۳۲۷ هزار و ۱۷۹ نفر مسافر در قالب ۴۵۸۰ پرواز از ابتدای امسال تا پایان بهمن از فرودگاه‌های مازندران مسافرت کرده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد افزایش داشت.

او می‌گوید:۲۸۰ هزار و ۷۹۱ نفر مسافر با رشد ۷۴ درصدی در قالب ۳۶۲۴ پرواز با رشد ۵۵ درصدی از فرودگاه بین المللی شهدای ساری، ۱۵ هزا رو ۶۳۴ مسافر با رشد ۳۷درصدی در قالب ۲۶۸ پرواز با رشد ۱۴ درصدی از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۳۰ هزار و ۷۶۴ با رشد ۸ - درصدی در قالب ۶۸۸ پرواز با رشد ۱۲- درصدی از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

به گفته وطن خواه به منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتر به هموطنان و هم استانی ها، در روز‌های پایانی سال تعدادی پرواز در مسیر‌های مشهد و تهران بصورت فوق العاده توسط شرکت‌های هواپیمایی برنامه ریزی شده است.

طبق دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، همه اقدامات لازم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری و ابتلای مسافران اندیشیده شده و زمینه مسافرت مطمئن و آسان مسافران فراهم است.

به گفته وطن خواه در مجموع حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی وبهسازی در مجموعه فرودگاه‌های مازندران اجرا شده است و پروژه‌های دیگری نیز در زمینه بهسازی و توسعه برای فرودگاه‌های استان برنامه ریزی شده که در سه ماه اول سال آینده انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار