مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از ضبط ۱۵۰ راس دام قاچاق در لارستان و جریمه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهمان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان چندین خودروی حامل دام را که بدون مجوز در مسیر بنادر جنوبی در حال حرکت بودند توقیف کردند.

غلامرضا سالاری به کشف ۱۵۰ راس گوسفند از این خودرو‌ها اشاره و گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از حمل دام به قصد قاچاق به کشور‌های حاشیه خلیج فارس بود که با تشکیل پرونده تعزیراتی، سه نفر در این رابطه به تعزیرات لارستان احضار شدند.

سالاری از انجام تحقیقات و استعلام از مراجع ذیصلاح خبر داد و  گفت: نهایتا تخلف این افراد در قاچاق دام به خارج از کشور محرز شد که شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط دام مکشوفه و جریمه ۲ میلیارد و سیصد میلیون ریالی متهمین صادر کرد.

جریمه میلیاردی یک واحد صنفی به علت گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: همچنین با اعلام بازرسان سازمان صمت مبنی بر گرانفروشی یک واحد صنفی فروش MDF، پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری از احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی و انجام تحقیقات در شعبه رسیدگی کننده به این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس کارشناسی‌های انجام شده مشخص شد که این واحد صنفی در فروش انواع ورق MDF مرتکب گرانفروشی شده و از این بابت مبلغ گزافی را از مشتریان دریافت کرده است.

سالاری به احراز تخلف این فرد اشاره و گفت: نهایتا شعبه رسدگی کننده حکم به جریمه ۱۴ میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.