معاون درمان علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : تمام بیمارستان‌های کرمانشاه در ایام نوروز در آمادگی کامل هستند.

بهمن روشنی گفت : بیمارستان‌هایی که در خصوص درمان بیماران کرونایی فعالیت دارند بایستی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی بوده و کلینیک‌های تنفسی باید فعال باشند.

به گفته معاون درمان علوم پزشکی استان کرمانشاه تیم‌های اجرایی و نظارتی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در تمام ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده و به صورت روزانه در مراکز درمانی استان حضور خواهند یافت.

دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور و پوشش حداکثری متخصصین در مرکز استان توسط مدیران ذیربط صورت گرفته و برنامه آن به معاونت درمان ارسال شود.

با توجه به تعطیلی هفته اول ایام نوروز مدیران مراکز نسبت به تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز خصوصاً تجهیزات حفاظتی اقدام کنند.

حضور متخصصین بیهوشی و ارتوپدی در مراکز ریفرال تروما و حضور متخصصین داخلی و عفونی در مراکز ریفرال کرونا اجباری است.

بخش‌های پرتو درمانی و شیمی درمانی در مراکز مربوطه حداقل ۲ روز در هفته باید فعال باشند و درمانگاه دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی در شیفت صبح فعال بوده و یک مرکز خصوصی دندانپزشکی نیز فعال خواهد بود.

روشنی می گوید: در شهرستان‌های استان کرمانشاه رؤسای شبکه‌ها اقدامات لازم جهت فعالیت آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی در ایام نوروز را انجام دهند و لیست پزشکان و مسئولین بیمارستان‌ها باید تا تاریخ ۲۰ اسفند به معاونت درمان ارسال شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.