بیش از هزار تن برنج هندی و تایلندی در راه خراسان جنوبی

از هفته آینده بیش از هزار تن برنج هندی و تایلندی وارد بازار خراسان جنوبی می‌شود.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در نشست خبری قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: ۶۵۳ تن برنج هندی و ۴۰۰ تن برنج تایلندی تا هفته آینده وارد بازار استان می شود که برای ایام سال جدید و ماه مبارک رمضان بین مردم توزیع می‌شود.

او گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی که از شنبه هفته آینده توزیع می‌شود ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

جعفری گفت: ۱۲ هزار و ۵۳۵ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان نیز تا هفته آینده توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • مردم و مغازه داران، نالان از نبود مرغ منجمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در خصوص برنج پاکستانی که مورد نیاز و تقاضای مردم است گفت: در حال حاضر ۶۵۰ تن برنج  پاکستانی در انبار‌ها موجود است و تقاضای سهمیه بیشتر از وزارت جهاد کشاورزی شده که در هفته های آینده افزایش می یابد.

او همچنین از کشیک نانوایی‌ها و میادین میوه و تره بار به عنوان برنامه‌های سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷۴۲ واحد نانوایی و ۶۲۲ واحد میوه و تره بار در استان به عنوان شیفت در ایام سال جدید فعالیت خواهند کرد.

جعفری از تأمین ۸۰۰ تن میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: قیمت میوه تنظیم بازار ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در زمان توزیع تعیین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان بر اساس مصوبه تنظیم بازار کشور در استان توزیع می‌شود.

هم اکنون ۷۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۲۷ تن گوشت گوسفندی منجمد به قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.